A fi sau a nu fi romantic

Am crezut ca sunt o romantica incurabila. Am crezut ca asta nu se pierde, desi am auzit o foarte buna prietena zicand ca ea a fost candva si ca acuma … ca un joc in care personajele principale au puteri supranaturale cu foc apa, baiatul de foc si fata de apa, si alte elemente esentiale ale Pamantului.

Nu mai ma simt romantica. Am ratacit undeva pe drum romantismul si simt asta ca o tradare fata de M. Fata de mine. Fata de dragoste. Fata de masa :) Pai dupa ce am jucat atata timp sportul asta credeam ca nu mai am cum sa il pierd. Ca atunci cand dupa ce joci biliard aproape 10 ani vrei sa joci biliard online 2015 fara sa ti se para ca o sa pierzi din dexteritate.

Acum imi citesc propriile scrisorele de amor, unele poezioare  si gandesc ca neromanticii: e prea dulce, e prea mult, e exagerat, e cu inflorituri, e cumva artificial …

Nu l-am pierdut de tot, don’t worry, dar esentialul cred ca e dus. E rau? E bine? Cum e?

Daca-l gaseste cineva sa mi-l dea inapoi, dar sa serveasca o portie mare.  E de calitate si face bine la sufletel. Chiar daca …

Noi sa fim sanatosi si sa ne iubim mereu, romantic sau nu :)

No comments:

Post a Comment