Dulce viitor…

Păi, dacă e să fiu exclusivistă şi să mă refer strict la cei de clasa a 12-a care doresc ceva pe mai încolo, anul ăsta înseamnă BAC, admitere, şi na… banchet. Dar de ce? De ce atât stres? Ba la sfârşitul clasei a 8-a (am aflat că stă altfel treaba acum cu admiterea la liceu), ba la sfârşitul claseia 12-a. Şi-uite-aşa trasformăm anii terminali, care ar trebui să “ruleze” în ani de “toceală” şi de stres. Sau mă rog, asta se întâmplă oamenilor normali (nu, nu eu, am zis oameni normali). Până la urmă, greu de crezut că munţi de materie pot fi învăţaţi într-un an, cu 7 şedinţe de meditaţie pe săptămână. Şi ploaia de avertismente gen “Vedeţi c-aveţi BAC-ul anul acesta!” vin din partea profesorilor, mai mult decât din partea părinţilor, de parcă noi n-am ştii. În fine, personal mă macină încă alegerea unei facultăţi, şi nu asta e de fapt lucrul cel mai greu, ci admiterea. Cred că cel mai frecvent vizitat site în ultimele zile de mine, e LISTA FACULTĂŢILOR.

Îl recomand tuturor celor care încă nu ştiu ce facultăţi sunt în România. Acestea sunt categorisite pe oraşe, apar atât cele acreditate, cât şi cele ne-acreditate,de stat sau particulare. De curiozitate, voi încotro vă îndreptaţi?

PS: Dupa examene o sa ma relaxez total si o sa am grija sa ma rasfat cat pot de mult. M-am hotarat ca impreuna cu mama sa mergem la epilare definitiva :D

No comments:

Post a Comment