De ce au ales companiile serviciile de salarizare outsourcing?

Intr-o perioada in care  tot mai multe companii romanesti se lupta pentru a supravietui unei  crize economice absurde care nu manifesta nici o intentie de ameliorare, firmele de resurse  umane specializate in externalizare salarizare au incercat sa creeze solutii avantajoase la preturi competitive.

Analizand  situatia din ultimii cativa ani din domeniul afacerilor ,am putea spune ca aceasta a fost caracterizata de termenul  “adaptabilitate”.Pentru a rezista crizei tot mai multe companii au fost nevoite sa adopte masuri speciale de siguranta astfel multe dintre ele au recurs la serviciile de externalizare.

In ceea ce priveste activitatile desfasurate in departamentele de resurse umane, in cel mai multe cazuri s-a ajuns la concluzia ca serviciile de salarizare implica foarte multe resurse astfel incat acestea au fost printre primele activitati externalizate.

Deciza alegerii unei firme de resurse umane care sa se ocupe de serviciile de salarizare nu este una deloc usoara avand in vedere  faptul ca vorbim despre accesul la informatii  personale si foarte importante din interiorul unei companii. Cele mai multe intrebari legate de aceste servicii au avut ca punct de plecare modul in care aveau sa fie manageriate informatiile puse la dispozitie de client. Neincrederea si teama  scurgerii de informatii au fortat companiile sa ia  masuri suplimentare de siguranta care sa ofere clentilor tot confortul de care aveau nevoie.

In acest sens, companiile specializate care au dat dovada de profesionalism si au oferit servicii de calitate au reusit sa se impuna pe piata iar prin ofertele foarte  avantajoase  au atras un numar tot mai mare  de clienti.

Odata cu depasirea acestor obstacole.in scurt timp de la inceperea colaborarii ,clientii au putut remarca pe langa aspectul economic si faptul ca accesul la informatie se realizeaza mult mai usor datorita aplicatiilor avansate si programelor special create in acest scop.Toate acestea avand menirea sa simplifice activitatile legate de administrarea si procesare informatiilor de personal.



Guerilla PR & ePR II

A doua agentie de PR fresh este Prodigy PR. Avandu-l in spate pe Cristian Manafu, agentia mizeaza pe creativitate (ah, ador acest cuvant!), pe modelul de abordare 360° a procesului de comunicare si pe new media.

Aici voiam sa ajung, la promovarea solutiilor inovative in mediul online. Iata ca internetul isi pierde pantoful de Cenusareasa a comunicarii si incepe sa devina un mediu de promovare tot mai vizat. Cu agentii dedicate. Cu strategii de comunicare dedicate (sa renuntam odata la ideea: avem de promovat un produs, dam un comunicat de presa identic si pe print, si pe online si gata, am facut comunicare de 360°).

Dupa cum spuneam in postul anterior, PR-ul se transforma, se indreapta spre noi directii. Internetul si neconventionalul sunt doua dintre ele.

Ce tip de nunta iti doresti?

Daca ai hotarat ca a sosit momentul pentru marele eveniment inarmeaza-te cu rabdare si inainte de a incepe pregatirile gandeste-te la o intrebare aparent simpla: ce tip de nunta iti doresti? Raspunsul la aceasta reprezinta punctul de plecare  al intregului proiect.

In cazul in care iti doresti sa te ocupi singura de tot ceea ce presupune o nunta ai nevoie de un plan bine pus la punct si bineinteles de cateva ajutoare de incredere.  Printre punctele cheie al unei nunti de vis se numara locatia si aranjamentele de nunta.  Alegerea acestora se va face in functie de stilul pe care vrei sa-l aibe nunta ta. De multe ori miresele care hotarasc sa-si planifice singure nunta apelezea la informatiile oferite de specialistii in domeniu.

Sunt si foarte multe mirese care aleg sa apeleze la serviciile agentiilor de evenimente mizand atat pe experienta cat si pe profesionalismul acestora. Testimonialele  clientilor si protofoliul acestora reprezentand pentru agentiile de evenimente cea mai buna carte de vizita. Colaborarile reusite ofera clientilor confortul psihic de care au nevoie pentru a sti ca nunta lor este pe maini bune iar rezultatul va fi cel dorit.

Colaborarea cu o agentie de evenimente incepe in momentul in care are loc prima intalnirea cu wedding planner-ul. Acesta plecand de la informatiile furnizate de client incepe munca de organizare. De-a lungul procesului de oganizare mirii sunt consultati in permanenta. De cele mai  multe ori decizia pentru aranjamentele de nunta este cea care ridica probleme insa pentru a-si pastra clientii multumiti, agentiile de evenimente au specialistii in acest domeniu. Rolul acestora este de a-i consilia pe clienti si prin intermediul unor tehnici specifice domeniului sa afle cat mai multe detalii despre ceea ce isi doresc acestia.

De retinut este faptul ca in general decizia pentru aranjamentele de nunta apartine mai mult miresei si are o baza sentimentala si apoi estetica. Pana la nunta, pentru ca tot o sa urmeze sezonul, urmariti cosuri cadou de Paste care pot reprezenta niste aranjamente placute pentru mare eveniment.

Pe curand!